Nu sunt produse în coș.
SC NIKITAS SRL nu garantează ca descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința edesia.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor.
Valoarea maximă a obligațiilor SC NIKITAS SRL față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.
Condiții pentru returnarea produselor
Potrivit dispozițiilor art. 4, alin. 1, lit. b din OG 130/2010 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Pentru aceasta, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Să se trimită, în limita termenului de mai sus, o notificare scrisă în acest sens prin e-mail la adresa contact@edesia.ro;
- Atât produsul, cât și ambalajul produsului returnat trebuie să fie sigilate;
- Produsul trebuie să fie însoțit de factură și alte acte primite în original.
Costurile de transport dus – întors, cât și costurile returnării contravalorii sunt suportate în întregime de către client. În cazul în care clientul renunță la produse total sau parțial, aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar și în cazul în care a beneficiat de transport gratuit. Costurile de transport pentru colete primite cu titlul de transport gratuit sunt 25,00 RON pentru primul kg și creste cu 0.8 RON pentru fiecare kg adițional. Costurile de retur în contul clientului sunt 4,00 RON.
Produsele vor fi returnate cu același curier cu care au fost livrate.
Dacă costul transportului de returnare este mai mic decât cel al valorii de returnat și clientul a optat pentru transportul cu plată la destinație, acest cost se va scade din valoarea de returnat.
Nu se acceptă trimiterea produselor către SC NIKITAS SRL cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele trebuie, mai întâi, verificate de către reprezentanții SC NIKITAS SRL.
În cazul observării deficiențelor în funcțiune datorită utilizării sau a celor legate de aspectul produsului (zgârieturi, ambalaj deteriorat etc.), SC NIKITAS SRL poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
Pentru exercitarea dreptului de renunțare și returnare produs, te rugăm să ne contactezi telefonic (0232.298.874) sau pe email (contact@edesia.ro).
Notă despre selecția clienților
Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.